donderdag 21 januari 2010

Theedoosje pimpen




Hoi hoi,

Ik heb afgelopen week toch weer wat leuks gedaan...
Ben met 2 cliƫnten van het Trefpunt Ouderen Tiel naar een signeersessie van Frans Bauer geweest.
Ze vonden het zo ontzettend leuk. Heb lekker wat foto's gemaakt en meteen voor ze afgedrukt.
Op de terugweg naar het Inloophuis hebben ze alleen maar lopen giechelen.... heerlijk!
Ik weet nog niet of ik de foto's mag laten zien, dus misschien komen die er nog van de week op.

Daarnaast heb ik voor Adri, de begeleider van de kaartengroep van het Inloophuis, een theedoosje gepimpd.
Ze was afgelopen zondag jaren en de dames van de kaartengroep wilde haar een cadeautje geven.
Nu vond ik alleen een boekenbon zo kaal, dus heb ik een theedoosje leuk opgepimpd.
Dit is hem geworden.



Dit is de deksel


En dit is de voorkant:



En voor mijn schoonmoeder heb ik voor verjaardag ook een theedoos gepimpt.
Deze was wel wat groter.
Zo ziet ie er in het geheel uit.


Zo ziet de theedoos er van dichtbij uit.











Dit zijn de lintjes om de deksel.



Dit is de binnenkant.



Als de thee eruit is kun je zien dat de binnenkant met Glimmermist is bewerkt.



Ik hoop dat jullie ze leuk vinden!

Liefs,
Krista

4 opmerkingen:

Jolara zei

wat mooi allebei, is wel een erg leuk idee ! GR JOyce

Claudia zei

Hoi Krista,

Wat een superleuk idee en erg mooi, zoals je ze hebt gepimpt. Heb je ze eerst geschilderd? Prachtig ook die glimmermist, dat moet ik ook eens aanschaffen, al vind ik het dan lastig wat ik ermee moet doen. Maar ik zie veel mooie resultaten.

Groetjes, Claudia

PatriciaKleijn zei

Heel leuk zo dat doosje zeg..!

*Kus Patries*

ineke zei

hoi krista
ben ook volger geworden
was benieuwd naar je crea`s
deze is heel mooi hoor
en de binnenkant spreekt me ook wel aan
ben gek op eenhoorns
gaaf gedaan
groetjes ineke
van de scrapclub