vrijdag 8 januari 2010

Kerstkaarten 2010


Jaja.... Ben al bezig! :)
Na de stress van afgelopen jaar begin ik dit jaar vroeg met het maken van mijn kerstkaarten!

Daarnaast doe ik bij Tiets dit jaar mee met de kerstactie.
Dus ik moet iedere maand 4 kerstkaarten maken.
Dat betekend dat ik in december zo'n 50 kaarten moet hebben.

Geloof dat dat wel genoeg is ongeveer...

Hier volgen er een paar waar ik afgelopen week aan heb gewerkt.


De stempel is van Sugar Nellie.
In gekleurd met mijn copics. Uiteraard.
De sketch heb ik uit het tijdschrift van Magnolia. Wel wat aangepast, maar toch.


De stempel is van Motivet.
Hilda eating cookie.
Uiteraard weer ingekleurd met mijn copics.
Daarnaast heb ik de kerstboom geborduurd.
Op de takken en kerstballen heb ik stickles gedaan, maar dat zie je op de scan niet.


Deze stempel is van High Hopes.
Vond hem eerst niet zo leuk, maar tijdens het inkleuren werd ik een
beetje verliefd op dit mannetje! :D
Het papier heb ik ooit een keer bij Pippoos gekocht.
Vond het er wel mooi bij passen.
Niet te druk.


Ook deze stempel is van Sugar Nellie.
Je raadt het al... ingekleurd met mijn copics.
De pareltjes zaten ooit een keer bij een cardkit.
Op de rode besjes zitten weer stickles.
Dat geeft het geheel een beetje echt umpf... Hihi...

Nu ga ik lekker aan de freubel. Ga spelen mijn mijn nieuwe speeltjes...
En een verjaardagskaartenagenda maken...
Al benieuwd???

Kijk dan snel weer!!!

Liefs,
Krista

5 opmerkingen:

Janny zei

zooo jij bent lekker bezig met de Kerstkaarten....ze zijn prachtig allemaal!

Claudia zei

Supermooie kaartjes zeg. Jij bent lekker bezig!
Groetjes

Unknown zei

Beautiful cards! My favorite is the top one - that is so inspiring.

Milnie zei

Hoi Meis!

super leuke kaarten heb je gemaakt! ik ben ook al begonnen, maar loopt nog niet echt hard helaas!

liefs,

Mélanie

Milnie zei

hartstikke leuk dat je langsgehopt bent meis! heb net ook de blog van DWYT ontdekt en ga eens kijken of ik een keertje mee kan doen!

liefs