dinsdag 26 januari 2010

The Greeting Farm kaartje


Hey Ladies,

Hier weer een kunstwerkje van mij! :)Hihi....



Dit kaartje heb ik gemaakt voor het blog Splendid Stamping with The Greeting Farm.
Het grootste deel van het DT team is naar een beurs en daarom hebben ze een leuke digi-actie.
Voor het kaartje moest ik met de digistamp Meriam een kaartje maken.
En gisteren inleveren voor 6.00pm cst.
Nu heb ik de nieuwe digistamp op de printer liggen, want die moet ik over 2 dagen af hebben.
Heb geprobeerd om zo min mogelijk designpapier te gebruiken, maar het is toch een lieverdje geworden.
Mijn cuttlebug heeft meegespeeld en mijn copics hebben ook meegewerkt.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
BG10-15-23
E00-11-21-43-47-57
R02-22-35-37

Verder heb ik roosjes (open en dichte roosjes) gebruikt om een 'bosje bloemen' op de kaart te maken.



En dit is een ander fotootje van het kaartje...




Hoop dat jullie hem weer leuk vinden...
Liefs,
Krista

1 opmerking:

Claudia zei

Top hoor Krista. Heel leuk gedaan en dat bosje bloemen maakt het extra af :-).

Groetjes, Claudia