vrijdag 25 juli 2014

Van hoedendoos naar geboortedoos

hoi hoi,

Een paar weken geleden kregen wij van het Kimya DT de vraag of we het aandurfden om een hoedendoos te pimpen. Ik wilde die uitdaging best aan gaan.

Ik heb er een geboortedoos van gemaakt voor Tygo.






















Uiteraard moest de kleine boef even poseren in zijn geboortedoos!
















De bodem is bekleedt met band van Jute en daarover heen heb ik kant gedaan.
Ik heb van de gaasjes uit het kraampakket bloemen gemaakt.
Deze heb ik met garen een houten knoopje in de vorm van een sterretje vastgezet.






















Op de deksel heb ik van kraftpapier bloemen gemaakt en ook nog een gaasjesbloem geplaatst.





















Op de deksel heb ik een afdrukje van housemouse gebruikt.
Uiteraard weer ingekleurd met mijn copic markers.
(sorry voor de blurry foto)
Ik heb de volgende markers gebruikt:
C1-3-5-7
B000-00-02-05
R20-27-29

Ik hoop dat jullie het een mooie hoedendoos vinden.
De inhoud ga ik in de loop van de maanden en jaren maken.
Uiteraard allemaal Tygo gerelateerd.

Kijk op het Kimya DT blog voor wat mijn collegaatjes hebben gemaakt van de hoedendoos.
En om al deze gave artikelen te kopen kijk op de site van Kimya.

Liefs,
Krista


Geen opmerkingen: