maandag 30 juni 2014


Hallo allemaal,

Vandaag mijn allereerste creatie voor het DT van Kimya Verpakkingen.
Ik vind het zo ontzettend leuk dat ik met deze mooie producten mag werken!
Het is echt een feestje!!! 

In mijn DT pakketje zat dit doosje. 
Het leek mij wel handig om daar mijn kraft etiketten in te bewaren!
Want ik ken mezelf eenb eetje! Dat soort dingen raak ik altijd kwijt... 


Het papier wat ik heb gebruikt is van Basic Grey Lemonade paper pad.


Het afdrukje is van Some Odd Girl en heb ik ingekleurd met mijn copics.


















Ik heb gebruik gemaakt van de volgende copics:
Huidskleur: E11-51-00-04-R20
Haren: E35-Y21-YR23
Rokje: BV29-25-23-31
Topje: RV29-23-21
Ogen: G00-85-YG63


















Het labeltje heb ik ook nog even aangekleed en heb daar een kraft etiketje opgeplakt.













Langs de rand van het dekseltje heb ik een lintje geplakt en daarboven een stukje touw gewikkeld.

Ik hoop dat ik jullie een beetje heb kunnen inspireren met mijn creatie! 

Kijk voor meer informatie op het blog van Kimya.

Geen opmerkingen: