zondag 13 maart 2011

An eyeCATcher

Hoi hoi,

Vandaag mijn kaartje voor het Nederlandse Challenge Blog van Karen's Doodles.
De opdracht was een simpele kaart te maken met 1 eyecatcher.


Ik denk dat op mijn kaartje de eyecatcher wel eruit sprint. Hihi!



Ik heb gebruik gemaakt van restpapier wat ik nog had liggen.

Verder heb ik tickets van Tim Holtz gebruikt.
De eyecatcher van de kaart is natuurlijk de door middel van 3d-kit verhoogde kop van het katje.


De kop van de kat heb ik in gekleurd met mijn copics. 
Het kroontje en halsbandje zijn bewerkt met mijn goude en rode spicapennen.
En het randje van het bankje met mijn clearspicapen.


Het afdrukje dat ik heb gebruikt heet Princess Kitty.
En je kunt haar aanschaffen in de shop van Karen's Doodles.

Ik vond dit echt een super leuke opdracht.
Hoop dat jullie het resultaat weer leuk vinden!!!

Liefs,
Krista

3 opmerkingen:

Miranda Slagboom-de Groot zei

een erg leuk kaartje
groetjes miranda

Riet zei

Wat een geweldige kaart Krista.

Liefs Riet.

Renata van Miltenburg zei

Wat grappig zeg, heel leuk gedaan en het koppie springt echt in het oog zo.

Liefs, Karen's Doodles NL!

Renata