dinsdag 7 juli 2009

Weer wat kaartjes gemaakt!

Hoi hoi,

Ik heb weer wat kaartjes gemaakt.
Ditmaal voor het designteam van Ge-We Hobby.
Dit zijn ze:



Voor dit kaartje heb ik gebruik gemaakt van het CardKitpapier. Het lint en de pin heb ik op de markt gekocht en de bloemetjes zijn van Ge-We Hobby.
Het afdrukje heb ik ingekleurd met mijn copics.
Deze heb er voor gebruikt:
E00-33-35-50-51-53-95
R02-22-35-37
Y08-17-21
B05-32-45-95
RV21-42
G02-21
BG23
V17
YR68
Dit is een van mijn eerste kaartjes.
Ik heb het papier geloof ik ergens in een pakket gekocht. Het lint is weer van de markt en de bloemetjes zijn van Ge-We Hobby.
Ook dit afdrukje is weer gekleurd met mijn copics.
Het alleen niet opgeschreven welke kleuren ik gebruikt heb! Ik weet het dom dom dom!!!! :)
Dit beertje heb ik geborduurd. Ik heb het patroon ergens op internet aangeschafd.
Vind het een super patroon om te doen!
Toen heb ik de kaart gescrapt op verschillende tinten bruin. Het lintje komt van de markt en de eyelets ook.
Deze kaart heb ik ook geborduurd...
De sneeuw is gedaan met een wat glinsterend garen. Is in het echt veel beter te zien!
Het papier van deze kaart heb ik uit een papierblok voor de kerst.
Ik hoop dat jullie ze mooi vinden!
Luv&Hugs,
Krista

1 opmerking:

Riet zei

Wat een schitterende kaartjes Krista,mooie stempel,heel mooi papier.

Liefs Riet.