maandag 22 juni 2009

Scrapalbum, verjaardagskaartje

Hoi hoi,

Het heeft eventjes geduurd, maar nu weer een berichtje van mij!

Ik ben namelijk de afgelopen 2 weken erg druk geweest met het maken van een scrapalbum.
Het album hebben we vrijdag 19 juni jl. cadeau gedaan aan een collega van mijn man die ging trouwen.
Het gaat om een fotoreportage voorafgaand aan hun trouwdag.
De foto's zal ik laten zien zodra ze terug zijn van vakantie, want dan kunnen ze zelf ook kijken!

Daarnaast heb ik allerlei kaartjes gemaakt...
Voornamelijk verjaardagskaartjes, maar ook kaartjes voor de geslaagde dames in de familie.

Dit zijn ze dan!













Ik hoop dat jullie ze weer leuk vinden...
Let op: Binnenkort ga ik hier beginnen met lesjes voor het inkleuren met copics...
En als jullie ideetjes en verzoekjes hebben hoor ik het graag!
Luv&Hugs,
Krista

3 opmerkingen:

Riet zei

Wat een prachtige kaartjes Krista.

Liefs Riet.

Angelique zei

schitterend wat je gemaakt hebt!!

Paola zei

je kaartjes zijn echt schitterend.

liefs paola