woensdag 19 juni 2019

Hier ben ik weer!

Hoihoi,

Hier ben ik weer!
Het is al weer een tijdje geleden dat ik mijn kaarten en creaties heb laten zien.
Ik ben wel bezig geweest, maar er gewoonweg niet aan toe gekomen om te showen.

Voor de Samenloop voor Hoop tiel heb ik het een en ander gemaakt voor de verkoop.















Een theeservies voor mijn schoonmoeder gemaakt voor moederdag.















Design werk voor Simply Betty Stamps















Een fotoboek gemaakt voor mijn dochter Annalynn voor haar schoolfoto's.



















 En natuurlijk een bladzijde met foto's van de eerste broer zus foto.



















Een album voor de foto's van mijn trip met de kids naar Disneyland Parijs.








































En deze week ben ik begonnen met het ontdekken van Mixed Media.
Lekker kliederen! Verstand op nul en gaan!

Hugs&Kisses,

Krista

1 opmerking:

Linda Simpson zei

These are all gorgeous, love them.
Hugs
Linda xxx