zondag 5 maart 2017

Non-tradition colors

Hoi hoi,

Vandaag begint de nieuwe challenge op Kaartjes Inspiratie Challenge Blog.
Dit keer is het thema een geboortekaartje, maar dan niet in de traditionele kleuren roze of blauw.






















Ik heb gekozen voor de kleur ROOD.
Het melkpakje heb ik gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo.






















Onze sponsor is Bugaboo Stamps. Deze stempels vind ik echt super leuk!
En het is echt een feestje om met deze stempels te mogen werken.






















Ik heb het stempeltje ingekleurd met mijn Copic markers en mijn markers van de Action.
Deze 2 soorten kunnen je goed met elkaar blenden.












































Het wasknijpertje en hartjesknoopje zijn van Kimya. Deze had ik nog over van een van de projecten van de clubdagen bij Tiets.












































Het papier wat ik heb gebruikt is van Stampin' Up!
Dit had ik allemaal nog liggen. En vond het wel erg leuk bij elkaar passen.


Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren voor de challenge!
Doen jullie mee???

Liefs,
Krista


Dit melkpakje doet mee met de volgende challenges:
http://catchthebugblog.blogspot.nl/ - Anything Goes
http://scrappers-delights-challenge-blog.blogspot.nl/ - Anything Goes
http://thepaperplayers.blogspot.nl/ - Cut it out

5 opmerkingen:

Unknown zei

What a great idea with the milk carton and such a cute image to. Thank you for joining us at Scrappers Deligths. Helen DT

Valentyna Komisarenko zei

Fabulous creation! Thank you for joining us at Paper Players!

stampwithsandy zei

What an adorable gift, Krista! The cow is so cute, this is sure to bring a smile. Thank you so much for playing along with my challenge this week at The Paper Players!

Chelle zei

What an adorable project, your little cow is so pretty. Thank you for playing alone with us at Scrappers Delights.
Good Luck
Michelle DT xx

Crystal Komara zei

What a fun milk carton gift box! Perfect for the cow! Thanks for joining us at The Paper Players this week! Crystal, DT