maandag 20 december 2010

Kleurenchallenge bij Karen's Doodles

Hoi hoi,

Even een kort berichtje met daarin mijn uitwerking van de kleurenchallenge.
Kort berichtje omdat ik me echt beroerd voel. 
Ben al weken aan het kwakkelen, maar heb nu dan echt de griep!

Maar wilde jullie mijn uitwerking voor de kleurenchallenge 

Deze kleuren mochten we gebruiken:


En dit is wat ik ervan heb gemaakt.
De kleuren die ik heb gebruikt zijn:
Bruin, rood, rose (huidskleur) en blauw

Foto van het gehele kaartje

Detailfoto afdrukje
Detailfoto bloemetjes

Ik heb gebruik gemaakt van de digi Snow Angel.
Die kun je kopen in de shop van Karen's Doodles.

Ik hoop dat jullie het kaartje leuk vinden.

Tot de volgende keer!
Hopelijk voel ik me dan wat lekkerder!

Liefs,
Krista

8 opmerkingen:

marion zei

Mooie kaart weer hoor, leuk dat je meedoet met Karens Doodles, groetjes marion

Renata van Miltenburg zei

Hij is errug leuk :) Heel vrolijk een een goeie kleuren combi.

Hopelijk voel je je snel weer beter.

Liefs, Karen's Doodles NL!

Renata

Unknown zei

Wat een dotje! Hoop dat je snel beter bent!
Leuk dat je meedoet met Karens Doodles NL!

gr. Renata

Bernadet zei

wat een lieffie!
Leuk dat je meedoet bij Karen's Doodles NL!

Ellen zei

Prachtige kaart hoor Krista!
Leuk dat je meegedaan hebt met Karen's Doodles NL.
Hoop dat je snel weer beter bent.

Groetjes Ellen

eline pellinkhof zei

Hallo Krista

Dank voor je berichtje om je aan te melden als gast-designer. En sorry dat ik zo laat reageer.
Ik heb een heleboel mailtjes en reacties gekregen en heb jouw blog bekeken. Je maakt mooie kaarten, maar ik ben nu meer op zoek naar iemand die met stoffen aan het werk gaat.
Op dit moment heb ik iemand anders op het oog als gast-designer, maar ik wil je blog graag in mijn archief houden.

Nogmaals dank voor je enthousiasme en groetjes,
Eline

Jolanda Cuper zei

Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog! Maar jij maakt ook prachtige dingen!
Groetjes Jolanda.

stempelfeest zei

Hoi Krista,
Wat een ontzettend leuk kaartje. Echt heel vrolijk! Gezellig dat je meedoet met de challenge bij KD NL.
Warme wintergroetjes,
Mariska