dinsdag 15 juni 2010

In The Summertime @ Karen's Doodles Challenges

Hoi hoi,

Ik heb me toch leuk nieuws!!!!

Deze week mag ik gastdesigner zijn bij Karen's Doodles Dutch Challenges.
Ik ben er ernorm trots op! En ben echt vereerd!!!

En dan nu over naar de uitdaging van deze week.
Dat is weer een gezamenlijke uitdaging.
Dat houdt in dat alle Karen's Doodles Uitdagingen Blogs dezelfde uitdaging hebben.

Deze is verzonnen door Anne van Karen's Doodles UK en heeft het thema
"In the Summertime"...
een zomer thema dus. Hoe je dat interpreteert is aan jou.
Gebruik lekker zomerse kleuren, een stempel met een zomers tafreeltje
of iets anders dat jou aan de zomer doet denken.
Je kunt op alle blogs mee doen maar dan wel steeds met een nieuwe kaart!!

Leuke uitdaging toch...met het zonnetje dat zo lekker schijnt
ben je zo in de stemming om deze uitdaging aan te gaan!

Dit is mijn uitwerking van de challenge.
Ik heb in plaats van een kaartje een Layout gemaakt.

Op de foto's mijn zusje Janieke op het strand van Spanje.


De stempel die ik gebruikt heb heet On The Beach.
Die kun je hier aanschaffen:
Karen's Doodles Shop

Hier nog wat detailfoto's....

En nog eentje...


De sketch die ik gebruikt heb voor deze Lay Out is opdracht 6 van Scrappers Challenge Blog.

Ik hoop dat jullie hem leuk vinden...
Mijn zusje vind hem helemaal geweldig... (En daar ben ik best heel erg blij mee!)

Liefs,
Krista

4 opmerkingen:

Wendy ten Hove zei

Hoi Krista,

Wat is hij heeeerlijk zonnig en wat een vrolijke foto's!! Die heb je ontzettend leuk verwerkt zo, dus ik kan me voorstellen dat je zusje er blij mee is. Het labeltje vind ik erg leuk bedacht zo! Super! En die geweldige zandkastelenstempel past er perfect bij zo!

Liefs, Wendy

Riet zei

Wat schitterend gemaakt Krista,leuke foto,s
Prachtige stempel en papier.

Liefs Riet.

scrapeetje zei

kan me voorstellen dat je trots bent, is superleuk, en ja natuurlijk is je zusje hier blij mee, je hebt het enorm mooi gemaakt, zou ik ook leuk vinden als mijn zus zoiets zou maken hoor!!!
heel mooi!!!

anja zei

dit is erg leuk gedaan.
gr anja KDDT-nl