zondag 9 mei 2010

Nog een moederdagcadeau met Karens Doodles


Hoi hoi,

Ook vandaag op moederdag weer een leuk cadeau idee.
Ik heb voor mijn oma een setje van een theedoosje en koffiepadhouder gemaakt.
Ze vond ze allebei erg leuk!!!
Hier onder de koffiepadhouder.


De stempel die ik gebruikt heb is van Karens Doodles.
En die heet: Flowers for Mum.
Die kun je hier kopen: Flowers for Mum
Vind hem echt super lief!!!

Het afdrukje heb ik ingekleurd met mijn copics.
Deze heb ik gebruikt:
E31-33-35-37-41-43-47-51-57-71-77
R02-22-27-29
RV11-23-34
G000-07-14
V12-15-17
Y15

Op het dekseltje heb ik roosjes geplakt.
Erg schattig he!


Ik hoop dat jullie het weer leuk vinden.
Bedankt voor het kijken.

Liefs,
Oja... voor ik het vergeet...
Scroll omhoog voor mijn candy!!!

7 opmerkingen:

PatriciaKleijn zei

Heel erg leuk Krista!

*Kus Patries*

majo zei

Wat een schattig ,padhouder heb je er van gemaakt zeg. Super leuk. Groet Majo

Unknown zei

Wat ziet dat er schattig uit! Leuk dat je meedoet met Karens Doodles NL!

Gea zei

Dat ziet er heel leuk uit!!
Mooie bloemen heb je gebruikt bovenop de deksel;)

Bedankt voor het meedoen met Karen's Doodles NL

Groetjes Gea

Anoniem zei

wat een leuk ding heb je gemaakt. de deksel is nog eens extra mooi op gepimpt.
grtjs jacqueline

Sylvia zei

Heyyyyyyyyyy Krista,

Wouwwwwwwwwwwww wat leuk dat je meedoet zeg! En wat een prachtig koffiepad houder heb je ervan gemaakt, super gaaf gepimpt :) :D.

Hugs
Sylvia, Karen's Doodles NL

Joan Ottevanger zei

Ziet er geweldig uit.dank je wel dat je meedoet met de uitdaging bij Karens Doodles NL.