donderdag 24 september 2009

Motivet stempels en een kaartje gemaakt voor workshop






Hoi hoi,

Vorige week heb ik via het blog van Motivet 5 stempels gewonnen.
En vandaag zijn ze vanuit Canada gearriveerd... ben echt helemaal happy!!!
Ga er zo meespelen.... :)

Dit zijn ze:







Afgelopen dinsdag heb ik een workshop gegeven en daarvoor heb ik dit kaartje gemaakt.
Het groene papier is van ColorCore Cardstock 'The WithWash Collection'.
Dit heb ik door de cuttlebug gehaald en geschuurd. Daarnaast heb ik gebruik gemaakt van Making Memories Holly Leaf Mistletoe. En papier uit kerstblokjes van de Action.
Ik heb het afdrukje van Marianne Design ingekleurd met copics.
Ik heb daarbij gebruik gemaakt van de volgende copicskleuren:
E00-21 R02-05-37 W3-5-7 B32-60 YG41 G02-14 C1-3-7 en de blender.
Het lintje en de bloemetjes heb ik gekocht op de markt.
De label met Merry Christmas is van Kars, geloof ik.

Ik hoop dat jullie het weer leuk vinden.
Groetjes,
Krista

Geen opmerkingen: